вторник, 4 августа 2015 г.

Гарне закінчення доброї справи

Виявилася гарна нагода підвести підсумки участі учнів нашої школи у акції шановної пані Євгенії Пірог - у створенні міжнародного арт-буку "Добродій".
Як відомо, Книгу малюнків дітей про власні добрі справи після презентації у квітні місяці розмістили у залі Музею книги і друкарства України. 21 червня, будучі проїздом у місті Києві, я побувала у Музеї (він знаходиться на території Києво-Печерської Лаври) і на власні очі побачила цю незвичайну книгу, над створенням якої працювали більше 1000 дітей та дорослих із 16 країн світу, і відчула гордість від причетності до такої цікавої та достойної справи. Екскурсовод дозволила пофотографувати книгу і, навіть, мене на її фоні. Погортала я цю книгу і з радістю побачила в одній із купок першим малюнок моєї донечки Ольги. Від нашої школи співавторами Книги стали 48 учнів із різних класів (створили аж 50 малюнків!).









А після такої незвичайної зустрічі в Музеї книги і друкарства України я поїхала до парку ім. Пушкіна на побачення із славнозвісною казкаркою Джінні, шановною письменницею та ініціатором багатьох цікавих акцій, в яких ми залюбки брали участь, енергійною Євгенією Пірог. Це був недільний ранок, і пані Євгенія брала активну участь у проведенні загальноміського заходу "Пікнік Ольги Фролової". Там на галявині з виготовленою майже власноруч шпаківнею пані Євгенія презентувала для маленьких відвідувачів парку та їх батьків свою нову книгу "Марися та котячі походеньки". І ось наше знайомство, про яке я мріяла весь навчальний рік, відбулося!


Я подарувала від наших учнів книги для шпаківні у парку ім. Пушкіна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий